Naar hoofdinhoud
Naar hoofdnavigatie
Waar ben je naar op zoek?
Over LVNL
Over LVNL
Samen luchtvaart mogelijk maken
Governance
Corporate Visie & Strategie
Wettelijke taken en luchtverkeersdiensten
De kracht achter luchtvaart
Duurzaamheid bij LVNL
Jaarverslag
En verder
Verbetering in onze operatie
Informatie voor luchtvarenden
Inkoop en contractering
Afstuderen bij InnovationLabs
Knowledge and Development Centre
En verder
Verbetering in onze operatie
Informatie voor luchtvarenden
Inkoop en contractering
Afstuderen bij InnovationLabs
Knowledge and Development Centre
Kom werken bij LVNL
Werken bij LVNL
Werken bij LVNL
Vacatures
Werken bij LVNL
Luchtverkeersleider worden
Voorlichtingen
Persoonlijke verhalen
De kracht achter luchtvaart
Stage en afstuderen bij LVNL
Mijn account
Diversiteit & Inclusie
Vakgebieden:
Luchtverkeersleiding
Systems and Infrastructure
Strategy and Capacity Management
Training Organization
Regional Unit
Operational Risk Management
Human Resources
Corporate Legal
Corporate Finance and Contracting
Gebouwen, Services en Infrastructuur
Vakgebieden:
Luchtverkeersleiding
Systems and Infrastructure
Strategy and Capacity Management
Training Organization
Regional Unit
Operational Risk Management
Human Resources
Corporate Legal
Corporate Finance and Contracting
Gebouwen, Services en Infrastructuur
De kracht achter luchtvaart
Veiligheid
Veiligheid
Veilige uitvoering in de praktijk
Veiligheidsmanagement en -onderzoek
Procedures afwijkende situaties
ICAO-ernstcategorieën
Afstanden en snelheden
Voorvallen
Voorvaltypen
Trend serious en major voorvallen
Overzicht voorvallen
Airspace infringements
Voorvallen
Voorvaltypen
Trend serious en major voorvallen
Overzicht voorvallen
Airspace infringements
Voorvallenoverzicht
Omgeving
Omgeving
Samen op weg naar minder hinder
Actueel baangebruik Schiphol
Routegebruik
Procedurewijzigingen
Vliegbewegingen Schiphol via BAS
Remote tower
Wonen rondom een luchthaven
Samen op weg naar minder hinder
Luchtvarenden
Luchtvarenden
Informatie voor luchtvarenden
AIS-publicaties
Bijzondere vluchten
Lelystad
Drones
VFR-chart viewer tutorials
Airspace infringements
RECAT-TBS informatiebijeenkomst
Meest recente animatie voor vliegers
Hotspots at Schiphol Airport
Animaties voor vliegers - Een overzicht
Meest recente animatie voor vliegers
Hotspots at Schiphol Airport
Animaties voor vliegers - Een overzicht
Animaties voor vliegers - overzicht
Nieuws
Contact
Contact
Algemeen
Pers en media
Bewonersaanspreekpunt Schiphol - BAS
Disclaimer
Privacy
Stage en afstuderen bij LVNL
Direct naar
Amsterdam Airport Schiphol
Rotterdam The Hague Airport
Groningen Airport Eelde
Maastricht Aachen Airport
Lelystad Airport
Direct naar
Amsterdam Airport Schiphol
Rotterdam The Hague Airport
Groningen Airport Eelde
Maastricht Aachen Airport
Lelystad Airport
Naar onze beeldbank
Member registratie
Veelgestelde vragen
Overzicht
Ik wil luchtverkeersleider worden, wat zijn de sollicitatie- of opleidingseisen?
Kan ik zelf de keuze maken of ik de selectie voor een civiele of militaire locatie start?
Ik heb een vmbo-diploma, kan ik solliciteren als luchtverkeersleider?
Starten als luchtverkeersleider, maar je bent nog geen 17 jaar met een vwo-diploma
Stelt LVNL leeftijdseisen aan de selectie voor luchtverkeersleider?
Solliciteren voor luchtverkeersleider: heb ik een verplicht vakkenpakket, profiel of opleiding nodig
Heb ik een baangarantie als ik de opleiding tot luchtverkeersleider start?
Hoe goed moet ik de Engelse taal beheersen voor de baan van luchtverkeersleider?
Wat is het verschil tussen een luchtverkeersleider op een civiele en militaire locatie?
Mag ik bij LVNL solliciteren als ik (deels) de selectie bij Eurocontrol/Luchtmacht heb gedaan?
1
2
3
4
5
6
Volgende >
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Ik wil luchtverkeersleider worden, wat zijn de sollicitatie- of opleidingseisen?
Kan ik zelf de keuze maken of ik de selectie voor een civiele of militaire locatie start?
Ik heb een vmbo-diploma, kan ik solliciteren als luchtverkeersleider?
Starten als luchtverkeersleider, maar je bent nog geen 17 jaar met een vwo-diploma
Stelt LVNL leeftijdseisen aan de selectie voor luchtverkeersleider?
Solliciteren voor luchtverkeersleider: heb ik een verplicht vakkenpakket, profiel of opleiding nodig
Heb ik een baangarantie als ik de opleiding tot luchtverkeersleider start?
Hoe goed moet ik de Engelse taal beheersen voor de baan van luchtverkeersleider?
Wat is het verschil tussen een luchtverkeersleider op een civiele en militaire locatie?
Mag ik bij LVNL solliciteren als ik (deels) de selectie bij Eurocontrol/Luchtmacht heb gedaan?
Werken er ook vrouwen als luchtverkeersleider?
Welke loopbaanmogelijkheden zijn er binnen LVNL?
Kan ik als kleurenblinde luchtverkeersleider worden?
Kan ik met dyslexie solliciteren voor luchtverkeersleider?
Kan ik dit werk een paar jaar bij LVNL doen om vervolgens in het buitenland te werken?
Kan ik met een strafblad nog luchtverkeersleider worden?
Is de opleiding tot luchtverkeersleider praktijk- of theoriegericht ?
Hoe kan ik solliciteren voor luchtverkeersleider?
Krijg ik een vrijstelling voor vakken in de opleiding tot luchtverkeersleider als ik piloot ben?
Ik ben 31 jaar of ouder, kan ik solliciteren als luchtverkeersleider?
Is de opleiding voor luchtverkeersleider overdag, in de avond of in het weekend?
Hoe ziet het selectietraject voor luchtverkeersleider eruit?
De NeurOlympics - ronde 1 van het selectietraject
De FEAST - ronde 2 van het selectietraject
Heb ik veel huis- en leerwerk of is hier ruimte voor tijdens de opleiding tot luchtverkeersleider?
Verschillen de opleidingen tot luchtverkeersleider voor de civiele en militaire locaties?
De Multipass - ronde 3 van het selectietraject
Hoe wordt bepaald waar ik kom te werken als luchtverkeersleider?
De Assessment - ronde 4 van het selectietraject
Het interview - ronde 5 van het selectietraject
De Job Sample (ACT) - ronde 6 van het selectietraject
Ik heb de selectierondes van LVNL succesvol doorlopen, wat nu?
Als ik een selectieronde van LVNL niet haal, mag ik dan herkansen?
Hoe groot is mijn kans om door de selectie en opleiding van luchtverkeersleider te komen?
Met welke selectievoorwaarden ga ik akkoord als ik mij aanmeld als luchtverkeersleider?
Wat houdt de medische keuring in bij LVNL?
Kan ik na of tijdens de opleiding switchen tussen de civiele en militaire opleiding bij LVNL?
Krijg ik als piloot vrijstelling voor de medische keuring voor de opleiding tot luchtverkeersleider?
Wat kost de opleiding tot luchtverkeersleider mij?
Wat ga ik verdienen als luchtverkeersleider?
Wat gebeurt er als ik met de opleiding tot luchtverkeersleider stop?
Bij wie kom ik in dienst als luchtverkeersleider?
Wat gebeurt er als ik mijn arbeidsovereenkomst met LVNL verbreek?
Geeft LVNL voorlichting over het beroep luchtverkeersleider?
Waar vindt de opleiding tot luchtverkeersleider plaats?
Hoe schrijf ik mij in voor een voorlichtingsavond bij LVNL?
Moet ik, als ik aan de opleiding tot luchtverkeersleider begin, dichterbij Schiphol gaan wonen?
Waarom mag ik pas vanaf mijn 17e jaar een voorlichting bij LVNL bezoeken?
Kan LVNL mij helpen aan woonruimte in de buurt van Schiphol?
Voorlichtingen over luchtverkeersleider voor jongeren
Zijn er ook speciale informatiedagen over luchtverkeersleider voor decanen?
Afmelden voor een voorlichting bij LVNL, hoe kan ik dat doen?
Hebben jullie ook een spreekbeurtpakket over het beroep luchtverkeersleider?
Hoeveel kandidaten doorlopen jaarlijks het selectieproces?
Veelgestelde vragen
recruitment@lvnl.nl
020 - 406 3639
Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de site en o.a. voor webstatistieken.
Akkoord
Info