Naar hoofdinhoud
Naar hoofdnavigatie
Waar ben je naar op zoek?
Over LVNL
Over LVNL
Samen luchtvaart mogelijk maken
Governance
Corporate Visie & Strategie
Wettelijke taken en luchtverkeersdiensten
De kracht achter luchtvaart
Duurzaamheid bij LVNL
Jaarverslag
En verder
Verbetering in onze operatie
Informatie voor luchtvarenden
Inkoop en contractering
Documentaire over Lelystad Airport
Afstuderen bij InnovationLabs
Knowledge and Development Centre
En verder
Verbetering in onze operatie
Informatie voor luchtvarenden
Inkoop en contractering
Documentaire over Lelystad Airport
Afstuderen bij InnovationLabs
Knowledge and Development Centre
Kom werken bij LVNL
Werken bij LVNL
Werken bij LVNL
Vacatures
Werken bij LVNL
Luchtverkeersleider worden
Voorlichtingen
Persoonlijke verhalen
De kracht achter luchtvaart
Stage en afstuderen bij LVNL
Mijn account
Diversiteit & Inclusie
Vakgebieden:
Luchtverkeersleiding
Systems and Infrastructure
Performance and Development
Training Organisation
Regional Unit
Operational Risk Management
Operational Support and Development
Human Resources
Corporate Legal
Corporate Finance and Contracting
Gebouwen, Services en Infrastructuur
Vakgebieden:
Luchtverkeersleiding
Systems and Infrastructure
Performance and Development
Training Organisation
Regional Unit
Operational Risk Management
Operational Support and Development
Human Resources
Corporate Legal
Corporate Finance and Contracting
Gebouwen, Services en Infrastructuur
Veiligheid
Veiligheid
Veilige uitvoering in de praktijk
Veiligheidsmanagement en -onderzoek
Procedures afwijkende situaties
ICAO-ernstcategorieën
Afstanden en snelheden
Voorvallen
Voorvaltypen
Trend serious en major voorvallen
Overzicht voorvallen
Airspace infringements
Voorvallen
Voorvaltypen
Trend serious en major voorvallen
Overzicht voorvallen
Airspace infringements
Voorvallenoverzicht
Omgeving
Omgeving
Samen op weg naar minder hinder
Actueel baangebruik Schiphol
Routegebruik
Procedurewijzigingen
Vliegbewegingen Schiphol via BAS
Remote tower
Wonen rondom een luchthaven
Samen op weg naar minder hinder
Luchtvarenden
Luchtvarenden
Informatie voor luchtvarenden
AIS-publicaties
Bijzondere vluchten
Lelystad
Drones
VFR-chart viewer tutorials
Airspace infringements
Meest recente animatie voor vliegers
Hotspots at Schiphol Airport
Animaties voor vliegers - Een overzicht
Meest recente animatie voor vliegers
Hotspots at Schiphol Airport
Animaties voor vliegers - Een overzicht
Animaties voor vliegers - overzicht
Nieuws
Contact
Contact
Algemeen
Pers en media
Bewonersaanspreekpunt Schiphol - BAS
Disclaimer
Privacy
Stage en afstuderen bij LVNL
Direct naar
Amsterdam Airport Schiphol
Rotterdam The Hague Airport
Groningen Airport Eelde
Maastricht Aachen Airport
Lelystad Airport
Direct naar
Amsterdam Airport Schiphol
Rotterdam The Hague Airport
Groningen Airport Eelde
Maastricht Aachen Airport
Lelystad Airport
Naar onze beeldbank
Operationele Helpdesk
Member registratie
Werken er ook vrouwen als luchtverkeersleider?
Ja, er werken zeker vrouwen als verkeersleider, al is nog altijd het merendeel van de luchtverkeersleiders man.
Zo’n 65% van de luchtverkeersleiders op civiele locaties en zo’n 90% van de luchtverkeersleiders op militaire locaties zijn man.
Er solliciteren gelukkig steeds meer vrouwen.
Bekijk ook:
Solliciteren voor luchtverkeersleider: heb ik een verplicht vakkenpakket, profiel of opleiding nodig
Hoe groot is mijn kans om door de selectie en opleiding van luchtverkeersleider te komen?
Geeft LVNL voorlichting over het beroep luchtverkeersleider?
Wij gebruiken cookies voor een goede werking van de site en o.a. voor webstatistieken.
Akkoord
Info