Kunnen wij je ergens mee helpen?
LVNL gebruikt cookies om de website optimaal te laten functioneren, sommige worden geplaatst voor diensten van derden. Meer weten? Lees ons cookiebeleid op cookieverklaring
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Heb je een informatieverzoek, een klacht of een algemene vraag aan LVNL? Neem tijdens kantooruren contact met ons op via de mail of +31 20 406 2000
Bewoners Aanspreekpunt Schiphol (BAS) is het informatieloket voor de omgeving en het meldpunt voor hindermeldingen over het vliegverkeer rondom Schiphol. Heb je een vraag of wil je melding doen van hinder? Neem dan contact op met BAS. Telefonisch kan dat van maandag tot en met zondag van 09:00 tot 17:00 uur via +31 20 601 55 55. Op feestdagen is BAS gesloten. Ga naar de website van BAS. Voor informatie over hindermeldingen of vragen bij andere Nederlandse luchthavens ga je naar deze website.
Dagelijks bereikbaar tussen 07.00 en 17.00 uur (Nederlandse tijd) voor aanvragen voor speciale vluchten, activiteiten en evenementen via +31 20 406 2201.
Jij wilt aan de slag bij LVNL. Mooi! Check de openstaande vacatures om te zien welke rol bij jou past. De mogelijkheden zijn diverser dan je denkt!
Wil jij aan de slag als luchtverkeersleider bij LVNL? Check de vacature om te zien wanneer je kunt solliciteren en wat deze baan inhoudt. Als je er niet helemaal uitkomt of als je vragen hebt helpen wij je natuurlijk graag!
Publieke informatie die verband houdt met de activiteiten van LVNL kun je vinden op onze website. Als je deze informatie niet kunt vinden en wilt ontvangen, kun je een informatieverzoek indienen bij LVNL via mail. Het recht om informatie van overheidsinstanties zoals LVNL te verkrijgen, is vastgelegd in de Wet open overheid (Woo).
Voor alle pers- en mediavragen neem je contact op met mediarelaties via 0800 5865 266.