Klantwaarderingsonderzoek

Klantwaarderingsonderzoek

Eens in de twee á drie jaar onderzoekt LVNL via het klantwaarderingsonderzoek hoe onze stakeholders over ons denken en wat hun wensen zijn ten aanzien van LVNL.

Gepubliceerd op

Eens in de twee á drie jaar onderzoekt LVNL via het klantwaarderingsonderzoek hoe onze stakeholders over ons denken en wat hun wensen zijn ten aanzien van LVNL. Voor dit onderzoek zijn, door een onafhankelijk onderzoeker, 29 gesprekken gevoerd met 40 belangrijke stakeholders. Daarbij kun je denken aan luchtvaartmaatschappijen, Schiphol, de overheid, omwonenden enz. Voor het eerst zijn hier ook de regionale velden in meegenomen.

De uitkomsten bevestigen dat we met onze purpose ‘Samen luchtvaart mogelijk maken’ en onze kernwaarden Samen, Open, Resultaat en Verantwoordelijkheid de juiste weg zijn ingeslagen. Daarnaast hebben we nu ook duidelijke focus op de stappen die we nog moeten zetten.

Voor een samenvatting van de resultaten klik hier.