Inkoop en contractering

Inkoop en contractering gaat om uiteenlopende opdrachten voor het leveren van luchtverkeersdiensten en om opdrachten bij ondersteunende activiteiten.

Kaders

Inkoop en contractering gaat om uiteenlopende opdrachten voor het leveren van luchtverkeersdiensten en om opdrachten bij ondersteunende activiteiten.

De volgende voorwaarden kunnen van toepassing worden verklaard:

Daarnaast bestaat het belangrijkste wettelijk kader bij aanbestedingen uit:

Klachtafhandeling

LVNL handelt bij de behandeling van klachten rondom een aanbestedingsprocedure conform het document 'Klachtenprocedure aanbestedingen LVNL 2018'. Eventuele klachten kunnen worden gericht aan het Klachtenmeldpunt Aanbestedingen LVNL, e-mailadres [email protected].

Aanbestedingen

Actuele aanbestedingen zijn te vinden op: Tenderned en Aanbestedingskalender. LVNL wil de administratieve lasten voor leveranciers helpen te verlagen door alle communicatie en informatie-uitwisseling elektronisch uit te voeren. LVNL publiceert hiervoor haar aanbestedingen op het digitale platform van CTM Solution.

Wilt u als leverancier meedingen op een aanbesteding, registreer op dit platform. Een account is voor leveranciers gratis. Ook vindt u alle openbare aanbestedingen van LVNL op de nationale publicatiemodule van Tenderned.

Elektronisch factureren heeft de toekomst.

Voor u en ons. Wij stappen over. Stuurt u ons straks ook een e-factuur?

Een verbeterde en efficiënte factuurafhandeling is in uw en ons belang. Daarom stapt Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) over op elektronisch factureren (e-factureren). E-factureren biedt voor verzender en ontvanger veel voordelen: gemak, snelheid en minder fouten.

Ieder jaar versturen bedrijven binnen Nederland miljoenen facturen naar de overheid. De handmatige verwerking van facturen via post of e-mail met pdf-bijlage kost veel tijd en geld en brengt het risico van fouten met zich mee. De papieren factuur, maar ook de e-mail met ‘pdf-factuur’ past steeds minder in ons digitale tijdperk. E-factureren heeft de toekomst.

Een andere mogelijkheid blijft (voorlopig) om het XML-bestand toe te voegen aan een e-mail en deze te sturen naar het e-mailadres: [email protected].

LVNL wenst u veel succes bij uw overstap!

E-factureren, hoe werkt dat?

Contact

Algemene vragen

Heb je een informatieverzoek, een klacht of een algemene vraag aan LVNL? Neem tijdens kantooruren contact met ons op via de mail of +31 20 406 2000

Algemene vragen